Helpdesk voor Autodesk, Microsoft 365 & Infrastructuur

ICT Services > Support > Helpdesk

Helpdesk, support en consultancy voor (Autodesk) Professionals

Heeft u een Helpdesk abonnement bij ICN Solutions of ICN Systems en heeft u vragen over software of hardware die we voor u hebben geconfigureerd en geïmplementeerd? Of ervaart u problemen met uw netwerkomgeving? Onze helpdesk staat voor u klaar. Gespecialiseerde medewerkers helpen u snel vooruit en zetten zich in om de continuïteit van uw bedrijfsprocessen in stand te houden.

1E LIJNS SUPPORT

ict supportHelpdesk geeft direct antwoord

Zodra uw vraag via e-mail (support@icn-solutions.nl) bij ons binnenkomt, wordt die door een helpdeskmedewerker behandeld. Indien mogelijk, helpt hij of zij u op weg, of geeft de oplossing voor uw vraag. Lukt dat niet, dan wordt uw vraag of probleem doorgezet naar onze 2de lijns support. Hiervan houden we u per e-mail op de hoogte.

  • Responstijd 1e lijns support: 4 uur
  • Communicatie: e-mail

2E LIJNS SUPPORT

tijdbesparingHelpdesk heeft iets meer tijd nodig

Als onze 1e-lijns helpdeskmedewerker uw vraag niet kan beantwoorden of uw probleem oplossen, bijvoorbeeld door het specialistische karakter ervan, dan stuurt hij of zij uw vraag of probleem door naar onze 2e-lijns support. Een 2e-lijns medewerker beoordeelt uw vraag of probleem op complexiteit en reactietijd. Als hij of zij uw vraag of probleem binnen 20 minuten kan oplossen dan valt dit onder 2e-lijns support.

  • Responstijd 2e-lijns support: 1 werkdag
  • Communicatie: e-mail of telefonisch

3E LIJNS SUPPORT

snelheid optimalisatieTechnisch Consult

Als de 1ste en 2de lijns helpdeskmedewerkers uw probleem niet kunnen oplossen, dan wordt u daarvan op de hoogte gesteld. Dit betekent dat uw vraag te complex of tijdrovend is. Voor een oplossing kan dan een technische consultant worden ingeschakeld. In dat geval neemt eerst een accountmanager contact met u op om de mogelijkheden en eventuele vervolgstappen te bespreken.

  • Responstijd 1e lijns support: 4 uur
  • Communicatie: per e-mail of Telefonisch

Maak direct een afspraak met ICN Systems: de ICT expert

We komen graag met je in contact

Plan een afspraak

Maak direct een afspraak in de agenda van onze expert.

Nick Croonen
ICT Consultant
Contact met Nick? Plan dan eenvoudig een meeting in zijn agenda via onderstaande button.