Nieuwe naamgeving voor Desktop en Maintenance Subscription

Autodesk heeft de terminologie rond de verschillende Subscription-mogelijkheden met ingang van 1 februari aangepast.
Enkele voorbeelden:
• Desktop Subscription is voortaan gewoon 'een abonnement'. 
• Maintenance Subscription heet voortaan 'onderhoudsplan'.
• Netwerklicenties worden 'licenties met toegang voor meerdere gebruikers'

 

'AutoCAD LT family'-klanten krijgen Advanced Support

Vanaf 7 februari 2016 worden alle 'AutoCAD LT family'-producten* geleverd inclusief Advanced Support, en dit voor dezelfde prijs als de Basic Support.
Wat zijn de voordelen van Autodesk Advanced Support?
Met Autodesk Advanced Support kan de klant voor al zijn vragen bij de (Engelstalige) technische support-specialisten van Autodesk terecht, telefonisch of online chat. Op deze manier worden uw vragen (weg)sneller opgelost, waardoor u meer voordeel haalt uit uw subscription-licenties.

Wilt meer informatie over de nieuwe naamgeving? Wilt u weten of uw licentie ook ondersteund wordt met Advanced Support?

Vragen? Uiteraard staan wij u graag te woord +31 (0)73 750 6 750.